עו"ד אייל בסרגליק חג שבועות שמח

משולחנו של עו"ד אייל בסרגליק – חג שבועות שמח!

עו"ד אייל בסרגליק חג שבועות שמח. חג שבועות הוא לא רק חג הבגדים הלבנים החגיגיים ומוצרי החלב, אלא בעיקר – חג מתן תורה. החג בו אנו מציינים את מעמד הר סיני וקבלת התורה על ידי עם ישראל.
חג שבועות שמח ממשרד עורך דין אייל בסרגליק. עו"ד אייל בסרגליק חג שבועות שמח
עו"ד אייל בסרגליק חג שבועות שמח

 

כידוע, התורה מתחלקת לתורה שבכתב, זו שכתובה בספרי התורה, ולתורה שבעל פה – המשנה, הגמרא וספרי ההלכה השונים, המהווים את הבסיס לענף משפטי מרתק – המשפט העברי, שהוא חלק מהותי בשיטת המשפט הישראלי.
עד היום, חלק נכבד מלימודי המשפטים ומפסקי הדין בישראל נשענים על השפה והעקרונות שמלווים את עם ישראל כבר אלפי שנים. למעשה, עורכי הדין, המרצים למשפטים והשופטים בישראל ממשיכים במורשת החשובה והמרגשת של מסירת התורה מדור לדור, המבטיחה שהתורה שלנו תמשיך לחיות ולהתפתח יחד עם העם הנפלא שלנו.

תמיד לרשותכם 24/7, בכל תחומי המשרד – פלילי צווארון לבן, פלילי, צבאי משמעתי תעבורה וליטיגציה אזרחית/ ונדל"ן.

עו"ד אייל בסרגליק חג שבועות שמח!

חג שבועות שמח גם לאוריאן בן כליפא

אחרי שהבאנו לזיכויה של מרשתי, הלוחמת אוריאן בן כליפא, משני סעיפי האישום בהם הואשמה. ולהרשעתה רק בסעיף קל יחסית. אנו מברכים על החלטת מג"ב להחזירה לשירות כלוחמת. כל אזרח במדינה צריך לברך על כך שלוחמת מצטיינת כמוה חוזרת להגן על המדינה.
החזרתה של אוריאן הוא תחילתו של תיקון עוול שנעשה לה, שיסתיים רק בזיכויה המוחלט בערעור שנגיש לבית המשפט המחוזי על הרשעתה.

חג שמח ללקוח נוסף שלנו

מרשנו הותקף באכזריות על ידי שוטרים שהאשימו אותו בתקיפה. בית המשפט שדן בחשדות זיכה אותו מאשמת תקיפה. בית המשפט אמר שיש מקום לברר את התנהגות השוטרים.  בין השאר לברר אם היה מדובר בכליאת שווא.
תביעת נזיקין שהגשנו בנושא נדחתה בשל טענת התיישנות. אנו ערערנו על כך, ולשמחתנו היום התקבל הערעור. בית המשפט קבע שהעילות מעורבות ושיש מקום לניהול התיק בבית המשפט השלום.
אנו מתכוונים להמשיך להיאבק עבור צדק. גם בעניין מרשנו. נילחם על כך שיקבל פיצוי על הכאב והסבל המיותרים שחווה מידי משטרת ישראל.
חג שבועות שמח ממשרד עורך דין אייל בסרגליק. עו"ד אייל בסרגליק חג שבועות שמח